Informacinių sistemų kūrimas ir priežiūra

Organizacijų tikslams įgyvendinti kuriame pritaikytąsias informacines sistemas arba pritaikytąją programinę įrangą. Ji leidžia orientuotis į konkrečius poreikius ir suteikia daugiau saugumo.

Programinės įrangos, pritaikytos organizacijos poreikiams, pranašumai:

  • Optimizuoti procesai: kiekviena organizacija turi jai tinkamą modelį ir procesus. Norint į juos integruoti naują programinę įrangą ar keisti IT sistemą gali būti brangu ir problemiška. Pasitelkus pritaikytąją programinę įrangą, kuri atitinka veiklos modelį, optimizuojami procesai, taupomas laikas bei pinigai.
  • Daugiau duomenų ir tikslinių įžvalgų: konkrečiam veiklos modeliui sukurta programinė įranga daug efektyviau interpretuoja duomenis, o ypač tuomet, kai jie yra susiję su unikaliais procesais, kurių gali nebūti kituose programinės įrangos paketuose. Šiuos privalumus galima išnaudoti analizuojant statistinius duomenis bei tendencijas.
  • Konkurenciniai pranašumai: pagal organizacijos poreikius sukurta programinė įranga geriau atitinka veiklą ir suteikia daugiau konkurencinio pranašumo.
  • Taupumas: pritaikytoji programinė įranga gali būti kuriama palaipsniui. Atsižvelgiant į organizacijos biudžetą, galima pradėti automatizuoti atskirus procesų srautus, kad plėtra taptų prieinama net ir smulkiausiems segmentams.
  • Saugumas: tai pagrindinė pritaikytosios programinės įrangos kūrimo nauda. Dėl savo unikalumo ir aukštesnio kontrolės lygio yra mažesnė tikimybė, kad bus pažeistas saugumas.
  • Greitesnė integracija: kuriant konkretų veiklos modelį atitinkantį individualų sprendimą jau architektūros stadijoje galima numatyti būtinas integracijas, o tai paspartina jų įdiegimą ateityje.

Norint, kad informacinės sistemos būtų nuolat naudingos, jas reikia prižiūrėti ir palaikyti.

Teikiame šias informacinių sistemų priežiūros paslaugas:

  • Pritaikytosios programinės įrangos veikimo monitoringas;
  • Pritaikytosios programinės įrangos klaidų šalinimas;
  • Programinės įrangos diegimas ir konfigūravimas;
  • Duomenų tvarkymas;
  • Konsultavimas;
  • Dokumentacijos ir išeities tekstų nuolatinis atnaujinimas.

Kartu su priežiūra gali būti teikiamos ir informacinės sistemos plėtros paslaugos.

Tokiu atveju pagal su klientu sutartą darbų planą atliekama programinės įrangos plėtra: modifikuojamos esamos arba kuriamos naujos sistemos funkcijos, ekraninės formos, ataskaitos ir kita.