Autorizuoti techninio aptarnavimo centrai

Įmonėms ir organizacijoms siekiant užtikrinti turimos IT įrangos darbingumą, „Novian“ siūlo techninės įrangos garantinį ir pogarantinį aptarnavimą, kuris leidžia pasitelkti „Novian“ specialistus ir partnerystes su didžiaisiais pasaulio gamintojais.

Klientui įsigijus šią paslaugą ir įvykus incidentams, užtikrinamas įrangos veiksnumo bei darbingumo atstatymas per apibrėžtą laikotarpį ir sutartomis sąlygomis be papildomų sąnaudų (įskaitant atsargines dalis, remonto darbus, transporto išlaidas).

Prižiūri naują ir pasibaigusios garantijos įrangą

Paslauga teikiama naujai įrangai arba įrangai su jau pasibaigusia garantine priežiūra, taip pratęsiant jos gyvavimo ciklą, kurio nebepalaiko gamintojas. Taip pat galimi sprendimai, kai daliai įrangos galioja gamintojo garantijos, o kitai daliai – gamintojo garantinis palaikymas yra pasibaigęs.

Esame pasirašę partnerystės sutartis su didžiausiais Europoje atsarginių IT technikos dalių ir įrangos tiekėjais, kurie:

  • Užtikrina galimybę pristatyti reikiamą detalę ar įrangą bet kurioje Europos šalyje per sutartą laiką.
  • Suteikia prieigą prie daugiau nei 50 tūkst. atsarginių dalių sandėliuose visoje Europoje.

Visa įranga, prieš patekdama klientui, yra testuojama naudojant specializuotas testavimo programas.

Išplėtotos partnerystės su gamintojais

Siekdami teikti aukščiausio lygio įrangos priežiūros paslaugas, palaikome ir vystome partnerystes su garsiais pasaulio gamintojais. Šiuo metu siūlome:

  • „Dell Technologies“ verslui skirtos įrangos garantinis ir pogarantinis aptarnavimas: siūlome pilną „Dell Technologies“ produktų krepšelį: nuo kompiuterių bei jų priedų iki „Rack“, „Tower“ ir „Blade/Modular“ tipo tarnybinių stočių ir sprendimų, taip pat įvairaus tipo ir pajėgumų duomenų saugyklas bei superkompiuteriams skirtus sprendinius. Mūsų platininio partnerio statusas apima visus kritinės IT infrastruktūros elementus: tinklų (turime vieninteliai Baltijos šalyse), serverių, duomenų saugyklų ir duomenų apdorojimo bei analizės (didžiųjų duomenų ir analitikos) kompetencijas
  • „Lenovo“ verslo klasės techninės įrangos garantinis ir pogarantinis aptarnavimas: sudarome ilgalaikės įrangos priežiūros sutartis, teikiame ir vienkartines paslaugas įvykus incidentui. Klientus aptarnauja aukštos kvalifikacijos sertifikuoti inžinieriai. Partnerystę su „Lenovo“ plėtojame nuo 2013 metų. „Lenovo“ autorizuoto serviso statusą „Novian Technologies“ turi Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje .
  • IBM serviso partneris: su IBM technologijomis „Novian Technologies“ dirba daugiau kaip 10 metų, šiuo metu yra pasiekusi IBM „Gold“ partnerystės lygį. Bendrovės specialistai nuolat tobulina žinias bei kompetencijas, gebėjimus projektuoti, diegti ir prižiūrėti IBM technologijomis paremtus sprendimus – duomenų saugyklas, debesijos ir kitus sprendimus.
  • „Kyocera“ „Black Belt“ serviso partneris: esame lyderiaujantis autorizuotas šio gamintojo biuro įrangos techninio aptarnavimo centras Lietuvoje. Baltijos šalyse teikiame aukščiausio lygio įrangos garantinį ir pogarantinį aptarnavimą, atitinkantį gamintojo apibrėžtus profesionalaus aptarnavimo kokybės standartus. „Novian Technologies“ yra vienintelė bendrovė Lietuvoje, įgijusi tokio lygmens „Kyocera“ serviso partnerystę ir įkūrusi pirmaujantį autorizuotą šio gamintojo biuro įrangos techninio aptarnavimo centrą Lietuvoje.