Komunalinių rinkliavų administravimas

Savivaldybėms, atliekų tvarkymo regioniniams centrams, komunalinių paslaugų bei kitoms įmonėms tenka administruoti keliasdešimt ar net šimtų tūkstančių gyventojų mokėjimus. „Novian Systems“ sukurta ir vystoma sistema ATRIS leidžia šį darbą vykdyti žymiai efektyviau ir, pavyzdžiui, 100 tūkst. mokėtojų mokesčius apskaičiuoti per 2-3 minutes.

Naudojant ATRIS, tampa paprasčiau administruoti abonentų duomenis ar apskaičiuoti nuolaidas ir lengvatas, patogu kontroliuoti mokėjimus bei administruoti skolas. Automatiškai apskaičiuojami mokesčiai, parengiamos sąskaitos-faktūros taupo laiką ir mažina kaštus.

ATRIS privalumai:

  • Rinkliavą galima apskaičiuoti pagal individualiai pasirinktą skaičiavimo modelį (dažniausiai pasirenkama skaičiuoti pagal gyventojų skaičių, nekilnojamojo turto objekto plotą arba valdų skaičių). Papildomai galima pasirinkti mokesčio surinkimo teritoriją bei periodą;
  • Programa automatiškai formuoja mokėjimo pranešimus dideliam klientų kiekiui, šiuos pranešimus galima perduoti automatiniam išsiuntimui;
  • Programa leidžia importuoti banko išrašus apie mokėjimus, užskaityti, įvesti ir koreguoti mokėjimus, perrašyti prievoles pasikeitus mokėtojui;
  • Taip pat galima formuoti skolininkų ataskaitą, generuoti priminimus apie skolas;
  • Atliekama analizė arba ieškoma informacija pagal klientą, klientų grupes, teritoriją, atliekų ar konteinerių tipą, rinkliavos dydį, apmokėjimą, skolas, periodus ir kt.
  • Su rinkliavos surinkimu susijusios užduotys yra automatizuojamos, todėl 100 tūkst. mokėtojų mokesčiai apskaičiuojami per 2-3 minutes.

Pagrindinės ATRIS funkcijos:

  • Mokėtojų ir objektų administravimas;
  • Paslaugų, tarifų ir lengvatų administravimas;
  • Mokesčių ir korekcijų, mokėjimų administravimas;
  • NTR (nekilnojamojo turto registro), GR (gyventojų registro), JAR (juridinių asmenų registro) duomenų, lengvatų, mokėjimų importas;
  • Konteinerių administravimas, atvaizdavimas žemėlapyje, RFID (angl. Radio frequency identification) identifikavimas, konteinerių aptarnavimo valdymas, integracija su vežėjų informacinėmis sistemomis;
  • Klientų savitarnos portalas;
  • Suvestinių, ataskaitų, mokėjimo pranešimų, sąskaitų-faktūrų, skolų suderinimo aktų, kitų dokumentų generavimas;
  • Sistemos, klasifikatorių administravimas;
  • Duomenų mainai su „Viena sąskaita“ bei tiesioginio debeto duomenų mainai su Lietuvoje veikiančiais bankais.

Papildomi moduliai

Sistema ATRIS gali būti jungiama su šiais papildomais moduliais: atliekų apskaitos informacine sistema, veiklos valdymo atliekų tvarkymo sektoriuje informacine sistema, klientų aptarnavimo sprendiniais, skolų kontrolės sprendimais, atliekų susidarymo planavimo sprendiniais, konteinerių administravimo informacine sistema ir kt.