Vienu metu vykdant kelis ar daugiau projektų ir siekiant vienoje vietoje stebėti projektų „sveikatos“, žmogiškųjų išteklių, kertinių projektų vykdymo indikatorių būklę, reikia agreguoti įvairių šaltinių informaciją.
Tokią galimybę suteikia sprendimas, atliekantis projektų valdymo biuro (angl. project management office, PMO) funkciją, skirtas ir verslo, ir viešojo sektoriaus organizacijoms.
Sistema leidžia realiu laiku stebėti daugelio projektų metrikas, progresą, pasinaudoti automatiniu rizikų įvardinimu bei jas vertinti. Naudojantis įrankiu, galima matyti ir projektams priskirtų darbuotojų užimtumą ilguoju bei trumpuoju laikotarpiu, nustatyti, jei skiriamo laiko trūksta ar yra per daug, persidengiama planuojant.
Šis sprendimas leidžia sujungti ir projektų finansinę, apimčių, darbų progreso situaciją, matyti bei valdyti daugelio projektų situaciją vienu metu bei spręsti šiuos uždavinius:
- Projektų portfelio kritinių parametrų (projektų „sveikatos“) agreguotos informacijos pateikimas ir valdymas;
- Sujungtas projektų portfelio žmogiškųjų išteklių apkrovos ir poreikio pateikimas bei valdymas;
- Įmonės finansinės situacijos ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas;
- Projektų portfelio rizikų valdymas.
Sistema leidžia pasitelkti ir funkcijas, esančias už klasikinių projektų portfelio valdymo ribų:
- Įmonės finansinės situacijos stebėjimas ir modeliavimas,
- sąsaja su santykių su klientais valdymo sistema (angl. customer relationship management, CRM),
- galimybių analizė, kvalifikavimas ir įtraukimas į apskaitą,
- įmonės metinių rezultatų modeliavimas.
Projektų portfelio valdymo sistema yra lanksti, joje lengvai nustatomi aktualūs parametrai. Sistema yra paruošta integruoti su „Jira“, „SpiraTest“, „Microsoft Office“.