Infoterminalai – tai integruoti terminalai, skirti savitarnos paslaugoms teikti. „Novian Technologies“ suteikia galimybę naudoti infoterminalus organizacijų veikloje kaip paslaugą (angl. I-Kiosk as a service).
Šį paslaugos tipą klientų aptarnavimo vietose plačiai taiko bankai, draudimo bendrovės, mažmeninės prekybos, valstybės įmonės ir organizacijos.
Infoterminalų nauda organizacijoms:
- Taupomi kaštai: infoterminalai suprojektuojami atsižvelgiant į unikalius organizacijos klientų poreikius. Kartu su organizacija juos gerai išanalizavus, į vieningą sistemą integruojama geriausiai specifinį uždavinį sprendžianti pasaulinių gamintojų techninė bei programinė įranga.
- Efektyviai naudojami resursai: tinkamai prižiūrint infoterminalų tinklą, organizacija jam neturi skirti papildomų žmogiškųjų išteklių.
- Didesnis internetinių paslaugų prieinamumas: plačiai ir tinkamai išvystytas infoterminalų tinklas suteikia galimybę organizacijoms greitai, patogiai ir saugiai teikti savitarnos paslaugas. Pagal iš anksto sutartas paslaugos teikimo sąlygas šie terminalai yra nuolat prieinami vartotojui. Tokiu būdu užtikrinamas geresnis paslaugų prieinamumas, tad vartotojai dažniau jomis naudojasi ir gaunama didesnė grąža.
„i-Kiosk as a service“ paslaugos paketą sudaro infoterminalų kūrimo, projektavimo, instaliavimo ir nuolatinės priežiūros darbai, taip pat techninė bei programinė įranga.