Kritinės IT infrastruktūros valdomos paslaugos

Teikiame kritinės IT infrastruktūros kūrimo, plėtros ir valdymo paslaugas. Užtikriname, kad kliento infrastruktūra būtų naudojama saugiai, našiai ir efektyviai.

Plačiau

Sprendimai pokyčiams

Kuriame IT sprendimus, jungiančius Jūsų organizacijai aktualias skaitmeninės transformacijos sritis.

Plačiau

Aplikacijos organizacijoms

Organizacijos spartesnei veiklai siūlome aplikacijas, kurios automatizuoja pasikartojančius procesus.

Plačiau

Sėkmingai pabaigtas NATO AGS projekto pagrindinis etapas

Naujienos
2017 / 01 / 16
< 1 Min. skaitymo

2016 m. gruodžio 20 dieną „Airbus Defence and Space GmbH“ pasirašė programinės įrangos, kurią NATO AGS programos rėmuose sukūrė UAB „Elsis“ ir UAB „Elsis PRO“, galutinio priėmimo aktą (angl. Certificate of Acceptance (CofA)).

AGS projektas prasidėjo 2012 metų gruodžio 12 dieną, pasirašius sutartį tarp Vokietijos bendrovės „EADS Deutschland GmbH“ (dabar Airbus Defence and Space) ir UAB „Elsis“ dėl subrangos darbų įgyvendinant „NATO AGS Core System – MGGS“ programą. Vykdomi darbai apėmė programinės įrangos MGECS (Mobile General Exploitation Component System) sistemai kūrimą. MGECS yra AGS sistemos mobilios antžeminės stoties (Mobile General Ground Station (Mobile General Ground Station)) komponentas. MGECS pagrindinė paskirtis – priimti, apdoroti, išsaugoti ir paskleisti sistemos vartotojams įvairią informaciją, gautą iš bepiločių orlaivių (Unmanned Aaerial Vehicle, UAV) ir kitų stebėjimo (žvalgybos) sensorių.

Vykdant sutartį buvo realizuoti 3 servisai (programiniai komponentai) – D/F STANAG 5516-5522 (Link 16, Link 22), D/F STANAG 4676 (NATO Improved Tracking System (NITS)) ir D/F STANAG 4609 (Motion Imagery (MI)), atlikti įvairūs kiti programinės įrangos projektavimo, realizavimo, testavimo, integravimo ir verifikavimo darbai tiek Lietuvoje, tiek Vokietijoje.

Priėmimo aktas patvirtina, jog sukurta programinė įranga pilnai atitinka sutarties reikalavimus funkcinio išbaigtumo (reikalavimų įgyvendinimas) ir kokybės (klaidų likutis, kritiškumas).

Pasirašius galutinio priėmimo aktą, prasidėjo garantinio palaikymo laikotarpis, kurio trukmė – 12 mėnesių. Garantiniam palaikymui keliami dideli reikalavimai, ypač dėl užregistruotų klaidų ir problemų šalinimo operatyvumo.

Efektyvūs integruoti sprendimai ir paslaugos

Technologijos Jūsų tikslams

Susisiekite