Technologijos, kurios įgalina

Augant įmonių ir organizacijų IT poreikiams, sujungėme IT infrastruktūros išmanymą bei programavimo kompetencijas.

atsakysime į jūsų klausimus

Susisiekite




    Siųsti

    Ačiū!

    Jūsų žinutę gavome.

    Grįžti į svetainę

    Klientų erdvė

    Prisijunkite prie Jus aptarnaujančios „Novian“ bendrovės klientams skirtos erdvės

    Pasirinkti kalbą English Lietuvių

    Funkcionalūs ir efektyvūs e. paslaugų portalai leidžia palengvinti organizacijos veiklą, o paslaugų valdymui pasitelkti technologijas.

    Viešojo sektoriaus organizacijoms e. paslaugoms internetu teikti yra skirta lanksti, saugiomis ir patikimomis technologijomis pagrįsta sistema EDEPAS. Ji yra sukonfigūruojama bei pritaikoma pagal konkrečios organizacijos poreikius.

    EDEPAS padeda automatizuoti didžiąją dalį dokumentų tvarkymo darbų. Sistema preliminariai užpildo dokumentus organizacijos turimais duomenimis, atlieka keleto lygių duomenų kontrolę, todėl naudotojai išvengia susijusių klaidų, o organizacijos darbuotojai priima tvarkingus ir reikalavimus atitinkančius dokumentus.

    Greitai ir paprastai pildomi dokumentai taupo teikiančiųjų laiką bei padidina darbuotojų veiklos efektyvumą. E. būdu siunčiami dokumentai gali būti pasirašomi saugiu ir patikimu e. parašu. Tai užtikrina duomenų autentiškumą ir sutrumpina dokumentų pateikimo laiką. Kad ir kokio dydžio sistema bebūtų įdiegta, joje greitai susiorientuoja ir galutiniai naudotojai, ir darbuotojai.

    Automatizuotas procesas užtikrina surinktų duomenų integralumą su organizacijos sistemomis, informuoja paslaugos naudotojus bei organizacijos darbuotojus apie e. paslaugos eigą realiu laiku. Tokiu būdu, naudojant sistemą EDEPAS, didėja paslaugų teikimo efektyvumas ir gyventojų pasitenkinimas, sumažinamos tiesioginės veiklos sąnaudos.

    Pagrindinės funkcijos:
    • išorinių naudotojų autentifikavimas ir autorizavimas;
    • įgaliojimų tvarkymas;
    • e. dokumentų teikimas;
    • informacinių pranešimų administravimas;
    • vidinių ir išorinių informacinių sistemų, registrų, duomenų bazių integravimas;
    • išorinių naudotojų prieigų administravimas;
    • e. dokumentų šablonų parengimas;
    • sistemos parametrų bei klasifikatorių administravimas.

    Privalumai:
    • galimybė naudotojams teikti išsamius ir korektiškus elektroninius duomenis (deklaracijas, prašymus, paraiškas, užsakymus, paklausimus, dokumentų priedus);
    • automatizuotas e. dokumentų apdorojimo ciklas: surinkimas, apdorojimas, naudotojų informavimas apie apdorojimo eigą, sprendimų priėmimą;
    • paprasta komunikacija tarp e. dokumentų teikėjų ir organizacijos darbuotojų.