Technologijos, kurios įgalina

Augant įmonių ir organizacijų IT poreikiams, sujungėme IT infrastruktūros išmanymą bei programavimo kompetencijas.

atsakysime į jūsų klausimus

Susisiekite




    Siųsti

    Ačiū!

    Jūsų žinutę gavome.

    Grįžti į svetainę

    Klientų erdvė

    Prisijunkite prie Jus aptarnaujančios „Novian“ bendrovės klientams skirtos erdvės

    Pasirinkti kalbą English Lietuvių

    Robotinių procesų automatizavimas (RPA) yra verslo operacijų automatizavimas ir pagreitinimas, pasitelkiant robotus, kurie imituoja tam tikromis taisyklėmis paremtus ir į konkretų rezultatą orientuotus žmogaus darbus, pavyzdžiui, atrinkti ir persiųsti dokumentus, juos užpildyti ir pateikti, atnaujinti skaičiuoklę su formos pavadinimu ir duomenimis ir kt. Perimdami monotoniškus procesus iš žmonių, robotai padeda taupyti darbuotojų darbo valandas ir įmonės kaštus.

    Kodėl verta rinktis RPA?

    • Sumažinamos išlaidos. Dažnu atveju, RPA pagaminimas ir priežiūra kainuoja pigiau, nei žmogaus ar žmonių komandos darbo laikas, tam pačiam automatizuotam procesui atlikti.
    • Mažesnė operacinė rizika. Pašalinamos vykdant procesą įprastos, dažnai pasitaikančios žmogiškosios klaidos, kylančios dėl nuovargio, išsiblaškymo ar žinių stokos – RPA sumažina klaidų skaičių ir operacinės rizikos lygį.
    • Geresnė klientų patirtis. RPA naudojimas gali pagerinti atsakymo į klientų užklausas laiką ir tikslumą, todėl gaunama mažiau skundų ir daugiau teigiamos patirties iš klientų.
    • Lankstumas. RPA, kaip ir žmogus, gali naudoti esamas sistemas – tai vienas didžiausių virtualios darbo jėgos naudojimo pranašumų. RPA yra nesudėtingai modifikuojamas ir pritaikomas dirbti su vidine organizacijos dokumentų sistema, gali ieškoti dokumentų ir juos atsisiųsti iš interneto bei atlikti kitas kasdienes darbuotojo veiklas.

    Kur naudojama RPA?

    Robotinių procesų automatizavimas plačiai naudojamas bankininkystės, draudimo, mažmeninės prekybos, gamybos, sveikatos priežiūros ir telekomunikacijų srityse, tačiau nesunkiai gali būti pritaikytas ir kitur. Toliau pateikiami keli minėtų sričių pavyzdžiai:

    Bankininkystėje:

    • patvirtinti susitikimus su klientais;
    • pateikti pagal kriterijus atrinktą jų informaciją iš CRM sistemų;
    • formuoti individualius pasiūlymus (naudojantis mašininio mokymosi algoritmais).

    Draudime:

    • Draudimo įvykiams nagrinėti;
    • Kliento duomenims suvesti;
    • Mėnesio pabaigos ataskaitoms rengti.
    • Sveikatos priežiūros įstaigose:
    • Paciento duomenims suvesti;
    • Tyrimų rezultatams suvesti į konkrečias bylas.


    Mūsų patirtis
    Siekdami sumažinti rutininių darbų apimtis, išlaidas ir pagreitinti darbo procesus savo klientų kasdienėje veikloje sukūrėme du robotus, skirtus dirbti su Lietuvos teismų el. paslaugų portalu.
    Pirmasis robotas yra skirtas siųsti dokumentus į portalą – t. y. automatizuoti rankinį pareiškimų, ieškinių, skundų ir kitų el. dokumentų juodraščių pildymą portale e.teismas.lt. Robotas įkelia dokumentą į portalą, užpildo visus dokumento juodraščio laukus portale, atrenka ir įkelia į portalą reikiamus priedus. Tai atliekama maždaug tris kartus greičiau nei rankiniu būdu ir tiksliau – išvengiama duomenų įvedimo klaidų.
    Antrasis robotas yra skirtas atrinkti aktualius duomenis iš portalo e.teismas.lt ir pateikti suinteresuotiems darbuotojams. Jiems nebereikia su kiekvienu pranešimu gaunamo dokumento atsisiųsti ir peržiūrėti atskirai – tai atlieka robotas, todėl gauti dokumentai yra surūšiuoti ir patogiai pasiekiami.
    Efektyviai ir nesudėtingai veikiantys robotai ne tik taupo laiką, bet ir gerina procesų kokybę. Kol robotai rūpinasi pakartotinėmis užduotimis, darbuotojai gali sutelkti dėmesį į svarbesnius darbus, reikalaujančius susikaupimo.