Darbo pobūdis
- Verslo santykių tarp įmonės ir jos klientų palaikymas;
- Užtikrinti IT paslaugų ir veiklos poreikių derinimą;
- Darbas su įmonės priskirtu klientų krepšeliu;
- Teikiamų IT paslaugų vystymas ir kokybės užtikrinimas;
- Kliento poreikių analizė, rekomendacijų teikimas;
- Komunikacija su klientu svarbiausių (Major) incidentų atveju;
- Klientų nusiskundimų nagrinėjimas;
- Naujų paslaugų plėtra.
Reikalavimai
- Stiprūs komunikacijos įgūdžiai;
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Patirtis dirbant su kritine IT infrastruktūra (serveriai, tinklai) ir informacinėmis sistemomis;
- IT paslaugų valdymo žinios (ITIL Foundation sertifikatas būtų privalumas);
- Geri planavimo, organizavimo ir pardavimų įgūdžiai;
- Projektų valdymo žinios (privalumas);
- Anglų kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
- Atsakingas, partneriškas, sugebantis dirbti komandoje, nuolat besidomintis rinkos naujovėmis.
Mes Jums siūlome
- Įdomų ir dinamišką darbą, kuriame turėsi visas galimybes tobulėti ir augti;
- Draugišką ir profesionalią komandą, kuri nusiteikusi padėti;
- Norą mokytis pastiprinsime suteikdami profesinio tobulėjimo galimybes dalyvaujant mokymuose ir apmokant sertifikatų laikymąsi;
- Automobilio parkavimosi vietą netoli biuro;
- Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio;
- Darbo užmokestį priklausomai nuo turimų kompetencijų ir papildomą motyvacinę bonusų sistemą.
Atlyginimas
2455-3306 €/mėn. neatskaičius mokesčių.