Darbo pobūdis
- Darbas su CRM (naujų klientų, pirkimų suvedimas);
- Dokumentų, sutarčių rengimas ir administravimas;
- Tipinių formų viešiesiems pirkimams ruošimas;
- Komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas;
- Įmonės turimų duomenų bazių priežiūra ir atnaujinimas aktualia informacija;
- Pagalba pardavimų komandai.
Reikalavimai darbuotojui
- Aukštasis universitetinis arba aukštasis profesinis išsilavinimas, gali būti paskutinių kursų studentas (darbas pilnu etatu);
- Puikiai dirbi MS Office programomis (Word, Excel, Outlook);
- Geros raštvedybos žinios;
- Moki savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir komandos veiklą;
- Pasižymi analitiniu mąstymu, organizuotumu, esi atidus(-i) ir orientuotas (-a) į rezultatus, efektyvumą;
- Motyvacija nuolat tobulėti, atsakingas požiūris į paskirtas užduotis;
- Esi bendraujanti asmenybė ir gebi dirbti komandoje;
- Turi geras anglų kalbos žinias raštu ir žodžiu.
Privalumai
- Darbo patirtis su viešaisiais pirkimais;
- LR teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus išmanymas.
Įmonė siūlo
- Darbą tarptautinėje IT profesionalų komandoje;
- Kelti kvalifikaciją ir kilti karjeros laiptais įmonės viduje;
- Galimybes dalyvauti įgyvendinant tarptautinius projektus Europoje, Centrinėje ir Rytų Afrikoje bei Azijoje;
- Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio;
- Motyvacinius bonusus;
- Team-building’ai, mūsų organizuojamos veiklos bei renginiai.
Atlyginimas
1300-1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių, priklausomai nuo turimų kompetencijų.